Outsource marketinqdə müştərilərin ən çox üzləşdiyi problemlər

Outsource xidmətlərində 5 əsas problem və həll yolu

Bir çox şirkət işlərinin çoxluğu səbəbindən autsors xidmətlərdən faydalanır. Lakin, autsors xidmətlərinin də bəzi problemləri mövcuddur. Bu problemləri qabaqcadan görmək və həll yollarını bilmək işlərinizi daha səmərəli idarə etməyinizə kömək edəcək. Burada sizə autsors xidmətlərində rast gəlinən 5 əsas problemi və onların həll yollarını təqdim edirik.

1. İşin Sürəti

Autsors marketinq xidmətində ən böyük problemlərdən biri işin sürətidir. Burada nəzərdə tutulan “işin sürəti” yalnız işin tezliyi deyil, həm də müəyyən edilmiş tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsidir. Təəssüf ki, autsors xidmətlərində çox zaman işlər gecikir. Bunun əsas səbəbi, autsors şirkətinin bir neçə şirkətlə eyni vaxtda işləməsi ola bilər.

Həll Yolu:
Autsors şirkət seçərkən, onun portfelini diqqətlə araşdırın. Həmçinin, şirkətin əməkdaş sayı və çalışdığı şirkətlərin sayı barədə məlumat əldə edin. Bu, işlərinizin vaxtında baş verməsini təmin edəcək.


2. Sağlam Kommunikasiya

Bu, çox vaxt autsors xidmətlərində yaşanan əsas problemlərdən biridir. Kommunikasiya çatışmazlığı yalnız autsors şirkətindən qaynaqlanmır, eyni zamanda sizin də peşəkar olmağınız vacibdir. Düzgün brif hazırlamaq, prosedur qaydalarını başa düşmək və qarşılıqlı ünsiyyəti təmin etmək böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Həll Yolu:
Autsors şirkət ilə daima kommunikasiya quracaq bir əməkdaş təyin etmək çox vacibdir. Bu şəxs yalnız autsors işlərində koordinasiyanı təmin etməli və mütəmadi olaraq şirkətlə əlaqədə olmalıdır.


3. Sahə üzrə Məlumatlı Olmaq

Autsors şirkətinin sizin fəaliyyət sahəniz barədə kifayət qədər məlumatı olmaması böyük bir problemdir. Bu, şirkətə lazım olan işləri düzgün şəkildə yerinə yetirməkdə çətinlik yarada bilər.

Həll Yolu:
Autsors xidmətləri axtararkən, seçdiyiniz agentliyin sizin sahə üzrə təcrübəsinə diqqət yetirin. Əgər sahə üzrə peşəkar autsors agentliyi tapmaq çətin olsa, mütəmadi olaraq onlara məlumat verin və onları maarifləndirin.


4. Keyfiyyət

Bəzən autsors şirkətinin hazırladığı işlər sizin gözləntilərinizə uyğun olmaya bilər. Bu, işin keyfiyyətində boşluqların yaranmasına səbəb olur.

Həll Yolu:
Əgər hazırlanan iş keyfiyyətsiz görünürsə, şirkətin əməkdaşlarından işin həm texniki, həm də praktiki tərəflərini izah etmələrini istəyin. Əgər keyfiyyət hələ də yüksək deyilsə, əməkdaşlığınızı yenidən nəzərdən keçirməyə dəyər.


5. Eyni Vizyon

Çox vaxt autsors agentlikləri və ya şirkətlər sizin vizyonunuzu tam qavramaya bilər. Vizyon boşluğu, istədiyiniz nəticələri əldə etməkdə çətinlik yaradır.

Həll Yolu:
Vizyonunuzu tam şəkildə anlayın və onu qarşı tərəfə aydın və dəqiq şəkildə izah edin. Bu, hər iki tərəfin eyni hədəflər üzərində işləməsini təmin edəcək.


Nəticə:

Autsors xidmətlərindən istifadə etmədən əvvəl, bu problemləri nəzərə alaraq, onları necə həll edəcəyinizi bilmək sizə işlərinizin daha səmərəli və məhsuldar idarə olunmasında kömək edəcək. Hər iki tərəfin qarşılıqlı əməkdaşlıq və əlaqə qurmaqla uğur əldə etməsi mümkündür.